Na podstawie publikacji: Otrębski, W., Mariańczyk, K., Amilkiewicz-Marek, A., Bieńkowska, K. I., Domagała-Zyśk, E., Kostrubiec-Wojtachnio, B., … & Pisula, E. (2022). Standardy przebiegu oceny funkcjonalnej oraz planowania wsparcia edukacyjno-specjalistycznego.
KAPP – Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych (Bateria testów dla dzieci i młodzieży w wieku od 3 do 25 roku – uwzględniająca również specjalne/indywidualne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi, ponadprzeciętnym potencjałem oraz doświadczeniem migracji)
TROS-KA – Badanie sfery emocjonalno-społecznej dzieci i młodzieży (Bateria testów dla uczniów od 9 do 13 roku życia, w tym dla uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym)
TUW – Testy uzdolnień wielorakich (Bateria testów dla uczniów szkoły podstawowej, w tym jeden test dedykowany do zastosowania przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne)